четвер, 3 вересня 2020 р.

«За лаштунками Facebook».

 

Аудиторія Facebook численніша за населення будь-якої країни світу. Майк Хеффлінґер, який тривалий час був серед топ-менеджерів компанії, добре знайомий із принципами роботи Марка Цукерберґа. Він також знає, чим його бос вигідно вирізняється з-поміж інших підприємців. І саме про це детально розповідає у своїй книжці «За лаштунками Facebook: 10 уроків компанії на шляху до завоювання світу» (Becoming Facebook: The 10 Challenges That Defined the Company That’s Disrupting the World, 2017), український переклад якої нещодавно вийшов у видавництві K.Fund Media.

Легенду про те, як у Гарвардському гуртожитку вундеркінд Марк Цукерберг придумав новий спосіб зв’язатися з друзями, знають усі. Але це був тільки початок. Facebook пройшов довгий шлях, перш ніж стати однією з найдорожчих компаній  світу, що змінила правила гри цілої галузі. Книга «За лаштунками Facebook: 10 уроків компанії на шляху до завоювання світу» це:

- інсайдерська інформація;

уроки маркетингу та управління змінами від 

  команди Марка Цукерберга;

- все, за що ви любите Facebook;

- все, за що ви його ненавидите.

 Хеффлінгер розпочинає свою книгу словами: «Творцям із усього світу. Усім, хто ризикує, попри невдачі. Усім, хто наважується ризикувати. Почніть сьогодні. І ніколи не зупиняйтеся». Частина 1 містить у собі розповідь про керівника компанії Марка Цукерберга: «Віднайти Цука в собі».

У другій частині  «10 випробувань на шляху від пересічного до головного гравця» викладені ті самі 10 уроків до завоювання світу. Що це за уроки? Яка їх тематика?

Урок 1. Зрозумійте, це ваш черговий проєкт чи останній. (Як Facebook відмовилась від мільярда доларів).

Урок 2. Додавайте віднімаючи. (Як Facebook стала об’єктивом, крізь який ви дивитеся на світ).

Урок 3. Знайдіть показник Полярної зірки, «чарівну мить» та основну цінність продукту. (Як Facebook зростає… і зростає).

Урок 4. Від демократизації продукту для всіх клієнтів виграє кожен. (Як Facebook за три роки побудувала десятимільярдний бізнес).

Урок 5. Швидкість – це функція ( Швидкий поступ Facebook).

Урок 6. Найкращий захист – подолання прірви. (Як Facebook здолала Google).

Урок 7. Проривайтеся самі, не чекайте, поки вас змусять інші. (Як Facebook переросла саму себе).

Урок 8. Якщо не забувати про бізнес, часом можна пограти в довгу. (Як Facebook грає в довгу).

Урок 9. Найголовніше – це мотивація співробітників. Шукайте їхні сильні сторони та ігноруйте слабкі. (Як Facebook виграє війни за таланти).

Урок 10. Сильніше переймайтеся. (Як Facebook стала найбільшою з великих).

В частині 3, що носить назву «Майбутнє», аналізують великі кроки, які компанія Facebook має намір зробити в майбутньому, і відповідають, що станеться, коли вона задовольнить усі свої амбіції.

«Прикінцеві думки» детально розбирають, яким чином провал став складовою успіху Facebook, і показують, що навіть Facebook може зрештою втратити своє панівне становище.

Звертайтеся за книгою до читальної зали! Чекаємо на вас.

#Facebook 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар